Balea,

[Recenzija] Sapuni #1 (obični) - [stari post]

12:51 azzie 0 Comments

[post od 6.6.2013]

Pozdrav svima!

Odlučila sam napisati post o doživljajima sa sapunima koji su nam u svakodnevnoj upotrebi i koji spadaju u skupinu "jeftinih kemijskih" sapuna, kako ih zovem, a one "prirodne/prirodnije" ću staviti u poseban post.

Iako su ovi sapuni o kojima ću pisati obični, a cijena im je zanemariva u odnosu na neke druge kozmetičke proizvode u svakodnevnoj upotrebi, pa nije šteta ako se kupi nešto što baš i ne valja - ja sam jedna od onih koja ne bi bacila nešto dok ne potrošim (osim ako mi radi preveliku štetu) i iz tog razloga i pišem o njima jer netko možda traži ono što i ja :)).
Za pranje ruku više volim krute sapune. Kako perem ruke prilično često i trošim sapun brzo, ne želim ga puno platiti. Ruke su mi dosta suhe, a mrzim kad su sapuni gnjecavi te kad se dovoljno ne sapunaju. Još gora stvar od gnjecavog sapuna koji se slabo pjeni je sapun nakon kojeg mi je teško otvoriti dlan koliko me koža zateže.


Slijedi kratki osvrt na nekoliko sapuna koje sam isprobala otkad sam počela planirati pisanje ovog posta.

-

BALEA Sensitive Extra Mild sapun

Baleini sensitive sapuni su zaista povoljni i mislim da daju dosta uzmemo li u obzir cijenu. Ono što me smeta kod ovog kao i kod 'običnog' Balea Sensitive sapuna jest što se brzo jako ovlaži i postane gnjecav i to u toj mjeri da je teško rukovati njime: zalijepi se za posudicu za sapun (koristimo mrežastu tako da ništa vode ne ostane u njoj), a rešetkice od posudice se uvuku u sapun, nokti vam upadaju u sapun i poslije ga nalazite pod noktima, prsti vam također ulaze u njega, a kad postane malen raspada se. Jedan je od najgnjecavijih sapuna koje sam probala.
Miris mu je blag i jedva se osjeti. Ima 'kremasti' miris i sviđa mi se. Što se onog najbitnijeg tiče (bar za mene), na mojim rukama i jest nježan. Moje ruke isuši i obična voda, čisto da imate predodžbu, a ovaj sapun mi je bio prijateljski nastrojen po tom pitanju. Nije najbolja i najnježnija stvar koju sam probala, ali ako pogledamo cijenu, rastura. Područje na kojem pada jest ono o kojem sam pisala u odlomku prije. Iz tog razloga s njim imam love/hate odnos.
Tekuće sapune rjeđe koristim jer se nekako teže ispiru, ali potražit ću postoji li tekuća verzija ovog sapuna. Možda bi bio dobar :D.

Sastojci:


Težina sapuna je 100 g.
Cijena: 2,90 kn u DM trgovinama

Cijena 'običnog' Balea Sensitive sapuna je, također 2,90 kn, a težina mu je 150 g. Što se njega tiče, imala sam ga dva puta. Ista stvar s omekšavanjem mi je bila i s njim. Dosta su slični, ali mislim da mi je Extra Mild ipak nešto nježniji na rukama, što bi i trenalo biti, jel :).

-

Palmolive  Naturals Deep Fresh Clean with Cool Mint & Eucalyptus - s ekstraktom metvice i eukaliptusa

Kroz godine smo potrošili dosta Palmolive sapuna, pa smo ih onda prestali kupovati na neko vrijeme. No, uletio je ovaj sapun, a ovo su dojmovi o njemu.
Kako sam kod prethodnog sapuna najprije pisala o stanju sapuna kroz korištenje, mogu reći da je ovaj taj segment zadovoljio. Nije se brzo trošio, nije se topio, nije bio gnjecav. Nemam zamjerke.
Miris mu je zaista ugodan, svježi. U sebi ima sitne čestice, što možete vidjeti na donjoj fotografiji. Što se ponašanja na mojim jako suhim rukama tiče, nisam primijetila da je bio agresivan, ali nije bio niti nježan. Rekla bih da je bio korektan u svom poslu :D.


Sastojci:

Sodium Tallowate, Sodium Palmate, Sodium Oleate, Aqua, Parfum, Stearic Acid, Glycerin, Sodium Chloride, Bentonite, Pentaerithrityl Tetra-di-t-butyl Hidroxyhydrocinnamate, Pentasodium Pentetate, Mentha Piperita Oil, Eucalyptus Globulus Oil, Citronellol, Eugenol, Hexyl Cinnamal, Limonene, CI 42053, CI 74260, CI 77891

Težina sapuna je 90 grama (nekoć su bili veći, a sad su im mučki napravili udubljenje s donje strane :D).
Cijena sapuna je oko 4 kn, ako se ne varam, a može se kupiti baš svugdje.

-

Dahlia Cream Soap Almond & Honey

Ovaj sapun pamtim po dobrom i po lošem. Dobra stvar jest što je ostao čvrst otkad je krenuo u upotrebu dok nije postao toliko mali da se više nije mogao koristiti. Trošenje mu je bilo polagano. To je ono što volim kod svakog sapuna jer zaista ne volim 'gnjecaše'. Loša stvar kod njega jest što mi je bio preagresivan. Ukoliko nemate problema s jako suhim rukama, mogao bi vam biti dobar. Odličan sapun, ali očito nije za mene.
Što se mirisa tiče, ima prilično jak miris po bademu, a možete ga jako dobro namirisati i kroz kutiju.

Sastojci:


Težina sapuna je 100 g.
Cijena: 3,90 kn (kupljeno u DM-u)

-

Dove GoFresh Fresh Touch beauty cream bar;
Dove Supreme CreamOil Luscious Velvet

Potrošila sam dosta Dove sapuna od kraja srednje škole do danas. Sapune sam uglavnom koristila za tijelo, rijetko za ruke, ali Fresh Touch sam potrošila za ruke. Sapun se ponaša kao i prethodni Dahlia sapun, znači ne gubi na čvrstoći kroz korištenje, jedino što se brže troši. Sapunjanje mu je očajno i više djeluje kao kreč na rukama. 
Isto kao i Dahlia, užasan mi je prema rukama. Budu mi jako suhe, a ono što kažu da ima 1/4 hidratantne kreme u sebi zaboravite :D. Za tijelo sam ga koristila kad bih morala brzo obaviti tuširanje jer mi je brže nasapunati se, a i lakše se ispire od gela. Naravno, koža mi bude suha, ali lijepo miriši.
Što se mirisa tiče, probala sam ovaj, onaj u rozoj kutiji (Velvet), u bež (mislim da je to Silk) - svi su mi lijepi. Jedino mi se ne sviđa onaj kao 'originalni'. Ostale nisam imala.

Sastojci:


Težina sapuna je 100 g.
Cijena je oko 5,50-6,50 kn, a može se kupiti svugdje.

Ovaj drugi, Luscious Velvet, sam potrošila pije FreshToucha i to uglavnom na tijelo, tako da ne mogu garantirati da se ponaša jednako kao i prvi spomenuti. Meni su svi Dove sapuni više-manje isti, osim što se razlikuju u mirisu :/. Ok, čini mi se da je Velvet manje krečast od FreshToucha. Uglavnom, Velvet ima zaista jako lijep miris koji se dugo zadržava na koži. Njega bih puno prije ponovo kupila nego FreshTouch i to baš radi tog mirisa, a i čini mi se da mi i više odgovara.

-

Mišljenje za kraj:

Po meni je od ove ekipe pobjednik Palmolive, baš zato što daje dobar omjer svega: čvrstoće, nije pretjerano agresivan, cijena mu je prihvatljiva. Ono što me grize kod njega je ta mučka rupa :D. Šalu na stranu, otvorena sam za dalje isprobavanje Palmolive sapuna. 
Balea Extra Mild bi mi bio broj jedan da se tako prokleto ne topi. Ne mogu to pregristi. Nervira me koristiti sapun kojeg ne mogu skinuti s posudice i koji radi gomilu nereda po i ispod posudice.
Dahlia, kao što rekoh, nije za mene, ali opet sam otvorena da probam neki drugi miris. Nekako želim da mi bude dobar :/.
Dove ne vjerujem da ću više kupovati jer sam otkrila prirodne sapune za tijelo, ali opet, nikad se ne zna. Za sad ne planiram više kupovati jer mi je za ruke prejak, ne sapuna se uopće, a cijena mu je puno viša od sapuna koji mi više pašu, npr. Palmolive.

Eto, nadam se da ne mislite da sam luda jer recenziram sapune za ruke, ali, kao što rekoh, vjerujem da ima još ljudi s problemom kojeg imam (da vidite ruke moje mame biste pali sa stolice, a ja ne želim takve ruke), a koji bi ipak što jeftinije prošli. Druga tura sapuna za ruke će biti ako bude interesa :).

Pitanje za vas: imate li za preporučiti sapun koji je povoljan, ne topi se i nije agresivan za kožu? :)

You Might Also Like

0 komentari:

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.