Oči,

[Recenzija] Ziaja Goat's Milk okoloočna krema za suhu i borama sklonu kožu

10:53 azzie 10 Comments

Pozdrav, dragi čitatelji! :)

Danas ću vam napisati recenziju Ziaja Goat's Milk okoloočne kreme. Kremu koristim zadnjih nekoliko mjeseci i već sam pri kraju s njom, ali da budem iskrena, trebalo mi je dosta vremena da uopće shvatim kakvi su mi osjećaji glede nje. Sad vjerojatno mislite da nisam baš zadovoljna ovom kremicom, ali nastavite čitati. Objasnit ću.


'Ajmo najprije s onim što prvo vidimo, pakiranjem. Iako kremica spada u niži cjenovni rang, pakiranje je elegantno odrađeno i djeluje "skuplje". Ova njihova koza i minimalizam u dizajnu mi se podosta sviđa. Ne mora sve biti fleši ili kjut. Kao što vidite na gornjoj fotografiji tubica je bila upakirana u čvrstu kutiju sa zrcalnom prednjom stranicom (lijepo za vidjeti, muka za fotkati :D) i celofan. Jako volim kad proizvodi imaju tu dodatnu celofansku zaštitu jer sam onda sigurna da nitko nije otvarao. Sama tuba je ni premekana ni prečvrsta, ali mislim da ću je pred sam kraj morati razrezati jer sumnjam da će se proizvod do kraja moći istisnuti. Rekla bih da je čak i presvojeglava ta tuba.

Proizvođač kaže da krema ovlažuje, tonira i blago učvršćuje kožu, sprječava opuštanje kože, hrani i zaglađuje manje bore. Potrebno je manju količinu kreme nanijeti ispod očiju i pustiti da se upije. Također, navedeno je i da nema mirisa.


Kako sama krema izgleda možete vidjeti na gornjoj slici. Kuglica kreme je količina koju stavljam za noć, dok za dan stavim upola manje po oku. Pokraj nje je razmazana krema pa možete vidjeti da je laganije teksture. Krema nije napucana mirisom, kao što je i navedeno, ali nije ni bez mirisa. Ima blag i ugodan miris. 

Osvrnut ću se na ono što bi ova krema trebala nuditi, ali najprije moram napomenuti da moje područje uspod očiju nije opušteno, podočnjaci mi uglavnom nisu otečeni, osim kad loše ili previše spavam. Imam nekoliko bora smijalica koje više nisu vidljive samo povećalom, a koža mi je suha, pogotovo u predijelu tih bora.
Dakle, kako mi koža nije opuštena, ne mogu vidjeti zateže li doista kožu ili ne, a koliko sprječava opuštanje kože, odnosno odgađa, bismo mogli znati da od sada pa narednih barem nekoliko godina koristim samo ovu kremu. Nisam primijetila da mi je išta učinila po pitanju manjih bora jer te takve jako plitke bore imam i uz spomenute smijalice i tu su i dalje, jednake kakve su bile, no tome se nisam ni nadala niti očekivala. Što se hidratacije tiče, istina, neku hidrataciju pruža, ali meni se čini da je pogodnija za nesuhu kožu. Možda ne masnu, ali normalnu da. Nisam pala sa stolice na njenu hidrataciju i voljela bih kad bi bila bolja. Naravno, to je sve individualno i nekome je dovoljna, ali namijenjena je suhoj koži i mislim da za suhu nije baš dovoljna. Kako sam ju koristila većim dijelom kroz hladniji period dok se grijalo u kući, koža mi je bila zahtjevnija pa i to uzimam u obzir.


Jako dugo nisam mogla zaključiti što uopće mislim o ovoj kremi. Mislim da bi mi više došla do izražaja da sam ju tek nedavno počela koristiti. Čak bih i ponovila kupnju, ali više ne zimi kako sam u ovom slučaju napravila. Mislim da je ovo solidna kremica za tu cijenu, što se mene tiče, a vjerujem da bi nekome s normalnijom kožom i bez borica bila bolja iako je namijenjena suhoj i borama sklonoj koži :D.

Bitna informacija je da mi nije izazvala nikakve loše reakcije, a kremu nanosim najčešće i na kapke. Naravno, ukoliko mi ne pobjegne u oko :D. Smatram da nemam osjetljivu kožu. Katkad reagiram na neke  proizvode, ali uglavnom ne.

Krema dolazi u standardnoj količini od 15 ml, a cijena joj je, čini mi se, 31,90 kn što se DM-a tiče. Za druge trgovine ne znam.

Koju okoloočnu kremu koristite i imate li za preporučiti neku za suhokošce sklone borama? :))

Hvala na čitanju i komentiranju!

You Might Also Like

Broj komentara: 10:

  1. Imam Ziaja multivitamin okoloočnu i ok je, šta ja znam, ne tražim puno od takvih krema, samo da mi hidratizuju područje i da mi korektor lijepo izgleda preko nje. Ovu nisam probala ali možda i hoću kod potrošim ovu svoju. Ne znam šta bih ti preporučila jer sam ih koristila jako malo. Čitala sam na nekom blogu o Rosalovoj da je dobra za suha područja ispod očiju pa proguglaj :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Afrodita od kamilice, meni dosad najbolja koju sam probala, toplo preporučujem :-)

      Izbriši
    2. Purple Glow, Rosalovu sam imala i pisala sam o njoj :D. Nisam sigurna više je li bila namijenjena baš suhoj koži ili protiv bora, ali bila je prilično masna da. To mi je bila ok krema. Možda ponovo uzmem za noćne svrhe :D.

      Zerina, joj mislim da sam čitala pozitivne recenzije o toj kremi i skroz sam na nju zaboravila. Hvala što si me podsjetila :).

      Izbriši
    3. Ovo što se spominje Afrodita od kamilice da kažem da je istina... ahhahahahah!!! :D

      Već dugo koristim Afroditu i odlična mi je... ali rado bih da probam nešto ludo i divlje, sa extremnom moći hidratacije! XDDD

      Izbriši
    4. Haha, i ja želim nešto ludo i divlje s extremnom moći hidratacije :D Oke, dakle Afrodita nije luda i divlja, ali za nešto tako kul će se trebati potruditi :/

      Izbriši
  2. Od Ziaje jel mi vjeruješ još nisam ništa probala a trenutno koristim jednu Filorginu za koju sam mislila da će biti bogata ali nije baš. Za suhu kožu oko očiju meni osobno nema do ulja avokada.

    OdgovoriIzbriši
  3. Od Ziaje jel mi vjeruješ još nisam ništa probala a trenutno koristim jednu Filorginu za koju sam mislila da će biti bogata ali nije baš. Za suhu kožu oko očiju meni osobno nema do ulja avokada.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bilježim si ulje avokada. Hvala na preporuci :D

      Izbriši
  4. sori na offu ali zanima me da li si još šta naručivala od azijske kozmetike u zadnje vrijeme? :) sjecam se da si napisala dva posta (ispravi me ako griješim) pa me zanima da li sto isprobala nakon toga?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zadnje što sam naručivala su bile sheet maske u drugom mjesecu (http://azziella-beautyblog.blogspot.com/2015/04/new-in-2-42015.html). Ne znam misliš li na to :D. Sad čekam Missha M Perfect bb kremu koju već imam i naručila sam ponovo jer je super. Osim toga zadnjih mjeseci ništa, ali uskoro planiram ponovo šopingirati :)

      Izbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.